سئو و دوره آموزشی SEO Diaries

Wiki Article

من فروشگاه پوستر دیواری دارم ، دسته بندی مادر میشه پوستر دیواری ، دسته بندی هی فرزند زیادی دارم مثل پوستر دیواری اتاق خواب ، پوستر دیواری پشت تلویزیون و …..

سوالم از حضرتعالی اینه که سئو با طراحی سایت فرق داره و منی که میخام سئو یاد بگیرم آیا باید حتما طراحی سایت بلد باشم.

کاربران دوست دارند بخوانند، گوش دهند، تماشا کنند و اگر دوست داشتند با دیگران به اشتراک بگذارند.

من همیشه جدا از کامنت هودم بقیه کامنت ها رو هم میخونم و استفاده میکنم

تا الان آموزش های رایگان زیادی را در مورد سئو به صورت پراکنده در سایت قرار دادم و هدفم از این مطلب منسجم کردن این آموزش ها در قالب یک راهنمامی گام به گام هست تا یک فرد تازه کار بتواند به سادگی به دنیای زیبای سئو وارد شود

بررسی این نظرات نشان میدهد که سئو ابعاد بسیاری دارد. مطالعه این بخش به شما کمک میکند مهمترین فاکتورهای تاثیرگذار بر سئو را شناسایی کنید.

بیشتر روش های بازاریابی آنلاین مانند تبلیغات و ایمیل مارکتینگ تا زمانی که از آنها به صورت مستمر استفاده میکنید ارزشمند هستند و به محض متوقف کردن فعالیت های خود با افت شدید یا از دست رفتن آن مجرای بازاریابی مواجه میشویم ولی بازاریابی محتوایی و سئو برای کسب و کار شما ارزش افزوده ای پایدار ایجاد میکنند که حتی پس از متوقف کردن فعالیت های خود تا مدت ها برای شما سودآور خواهند بود.

شاید این تعریف دقیق ترین و کاربردیترین روش برای ارائه مفهوم سئو نباشد ولی چیزی که در عمل اتفاق می افتد همین است.

ورود کاربر به سایت اولین هدف ما از کسب موفقیت در سئو است ولی مهمتر از آن تبدیل همین کاربر به مشتری خواهد بود.

از مطلب خوبتون تشکر میکنم من بعنوان یک متخصص سئو خیلی تلاش میکنم که مفهوم این عبارت و این که کلا سئو چیست رو به مشتریان خودم بفهمونم.

مخصوصا قسمت متخصصین ایرانی واقعا جالب و خاص بود به نظرم از متخصصین خبره ای هم استفاده کردید. تقریبا همه پرچمداران حوزه سئو نظراتشون اینجا ثبت شده.

زمانیکه یک صفحه از سایت شما در منوی اصلی سایت قرار میگیرد به واسطه لینک سازی خوبی که برایش انجام میشود جایگاه بهتری در نتایج جستجو کسب می‌کند. اگر این صفحه از نظر سئو ارزش و اهمیت زیادی ندارد حذف آن از منوی اصلی تصمیم خوبی است ولی اگر صفحه مهمی در سایت شماست این کار را نکنید.

از آن جایی که گوگل شرکتی است که بر اساس الگوریتم های هوشمند خود، یک رتبه و جایگاه برای سایت ها در نظر میگیرد، این کاملاً طبیعی است که توصیه های گوگل را مبنای کار خود قرار دهید.

یک سئو مستر خوب، باید توانایی انطباق چک لیست‌های عمومی سئو با شرایط پروژه اش رو داشته باشه. در اینصورت سئو فرآیندی بسیار ساده و شیرین داره. بررسی مارکت، بررسی سطح رقابت و کیفیت رقبا، انتخاب کوئری های مناسب و در نهایت زمانبدی درست به متخصصان سئو کمک می‌کنه تا فضای رازآلودی که عموم مردم از سئو دارند شفاف بشه و بتونه علاوه بر کسب رتبه و بازدید خوب، مشتریان جدید رو برای پروژه ایجاد کنه.
اگر از انتقال صحیح فرآیند مطمئن هستید و همه چیز به درستی انجام شده، بایستی صبر کنید. متاسفانه در چند ماه اخیر گوگل به شدت با مشکل ایندکس مواجه شده و گزارشات زیادی در این باره در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.

در مسابقه فوتبال شما باید در ابتدا تیم مقابل رو بررسی و تحلیل کنید و برای موفقیت استراتژی دقیقی بچینید.

اگر تمامی موارد رعایت شده و صفحه مجدداً در گوگل فچ شده، باید منتظر بمانید تا تایتل جدید در نتایج دیده شود. در خصوص تایتل و متادیسکریپشن بسیاری از اوقات خود گوگل عنوانی را انتخاب کرده یا بخشی از محتوای صفحه را به عنوان متادیسکریپشن نمایش می‌دهد.

اگربخواهیم در یک جمله پاسخ دهیم: جستجو یک منبع بزرگ ترافیک است. مهمترین دلایل اهمیت سئو در سئو آمده است:

سئو راهی برای رسیدن به درامد بیشتر به شکل مستقیم یا غیر مستقیم از طریق بهتر و بیشتر دیده شدن در صفحات موتور های جستجو است. برای این "بهتر و بیشتر" دیده شدن لازم است که پیش از شروع هر کاری، کسب و کار هدف به درستی شناخته شود و کلمات کلیدی هدف برای آن وبسایت، بر اساس شناخت وبسایت، انتخاب صحیح مخاطبان هدف و شناخت آنان انجام شود.

خدا بهتون برکت بده با این راهنمایی بی نظیرتون. مفهوم سئو رو اینجا بهتر درک کردم. اگه هیچ کسی هم علاقه نداشته باشه بدونه، اینجا یه جوریه که علاقه مند میشه

آیا سئو یعنی تولید محتوا؟ مسلما نه، ولی بخش مهمی از آن به محتوا مربوط میشود.

جستجو کنندگان در موتورهای جستجو: افرادی هستند که در موتورهای جستجو بدنبال یافتن اطلاعات مورد نظرشان هستند.

در مقاله آموزشی سئو داخلی به تکنیک های جامع و اصلی این روش بهینه سازی پرداخته شده است. با پیاده سازی این موارد می توانید رتبه بالایی را در نتایج گوگل بدست آورید. سئو خارجی: به کلیه بهینه سازی ها که خارج از وب سایت انجام می شود گفته می شود.

بازاریابی اینترنتی شامل مفاهیم و ابزارهای گوناگونی میشود که از مهمترین آنها میتوان به طراحی سایت و اپلیکیشن، تبلیغات آنلاین، فعالیت در شبکه های اجتماعی، بازاریابی محتوایی، ایمیل مارکتینگ و البته بازاریابی از طریق موتورهای جستجو اشاره کرد.

دقت داشته باشید که در طیِ ماه‌های اخیر مجدداً گوگل با مشکل کاهش شدید سرعت ایندکس مواجه بوده و ممکن است صفحه شما هنوز توسط ربات‌ها مجدداً ایندکس نشده باشد.

محتوای پویا چیست؟ افزایش بازاریابی با تولید محتوای داینامیک

سلام و ممنون از اطلاع رسانی مفید و به روز درباره سئو……….

شما نمی تونین گوگل رو فریب بدین که بهترین هستین حتی اگه خودتون اینطور فکر کنین. در واقع شما از طریق وبسایت تون بهترین دوره آموزش سئو نماینده گوگل برای کاربران هستین تا بهشون خدمت کنین؛ درست مثل نماینده های یک مجلس یا پارلمان که از طرف مردم انتخاب میشن، وبسایت شما هم از طرف کاربران بعنوان "بهترین" انتخاب میشه و گوگل بخوبی میفهمه شما واقعا بهترین هستین یا نه؟! به همین دلیله که گوگل امروز به امتیازی که وبسایت ها از نظر معیارهای رفتار کاربر، تجربه کاربری و برندینگ کسب میکنن تو رتبه بندی شون اهمیت زیادی میده!

Report this wiki page