نکاتی که باید در مورد خرید سیم گالوانیزه بدانید | مفتول گالوانیزه

Wiki Article

روش تولید : مفتول گالوانیزه گرم از غوطه وری در مذاب فلز روی و نوع سرد از اسپری کردن محلول نمک و روی بر فلز تولید می شود.

سیستم جمع کن که به یکی از سه حالت عمومی معمولی ، عمومی پروانه ای و بغل ریز افقی انجام می شود .

فعالیت ما ،ابتدا در سال ۱۳۶۲ با هدف فعالیت و رفع نیازهای کشور در زمینه های صنعت فولاد، و همچنین آهن آلات در صنعت ساختمان با مجموعه ای عظیم با نام آهن شهر پاسارگاد فعالیت خود را در این عرصه گسترش دهیم.

بـرای سفــارش و یا مشـــاوره با ما تمــاس بگیریـــد...۰۲۱۴۲۲۱۴برای اطلاع از جدیدترین فروش های ویژه و خبر ها ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید...

یکی دیگر از روش های مقاوم سازی مفتول گالوانیزه، سیستم گالوانیزاسیون عمقی گرم می باشد که بنا به نتایج تجربی به شدت مقاومت فلز را افزایش داده و ضریب عملکردی قطعات را بدون بروز آسیب در هر محیطی ارتقاء می دهد.

آنها معمولا به صورت کلاف و یا شاخه به بازار عرضه می‎شوند.

علاوه بر مقاومت بسیار بالایی که دارند از لحاظ ساختار ظاهری بسیار براق، صاف و صیقلی هستند.

-سیم نمره ۲۲ = سیم دستگاه جاروسازی: ضخامت آن ۰/۰۷ میلیمتر است. بسته های آن ۲۵۵کیلوگرم وزن دارند.

در مقاله مراحل گالوانیزه گرم این فرایند را کامل تر توضیح داده ایم.

در صورتی که نیاز به مشاوره داشته باشید ، میتوانید با شماره ای که در همین صفحه قرار داده ایم تماس بگیرید و رایگان مشاوره شوید.

بعد از این سطح ورق سرد به روی آغشته میشود. عایق ورق گالوانیزه به روش گرم دوام و مقاومت بیشتری نسبت به روش سرد دارد؛ بنابراین قیمت گالوانیزه گرم نسبت به گالوانیزه سرد بیشتر است.

پارت آهن مرکز خرید و فروش انواع آهن آلات ، انواع توری ها مانند توری حصاری ، توری مرغی ، توری سرندی ، توری جوش ، توری مرغی ، توری مش ، توری پرسی ، تیر آهن ، میلگرد ، سیم خاردار ، گابیون ، مفتول ، مفتول گالوانیزه ، رابیتس ، ورق ، الکترود ، مفتول آرماتوربندی ، مسوار ، ورق گالوانیزه و ... تحت مدیریت محمد چهلمردان می باشد.

کاربرد آن ها بستگی به محیط و استفاده ی آن دارد. برای آشنایی با کاربردها و انواع مختلف مفتول ها با ما همراه باشید.

شرکت پتروکاسپین شرکت پتروکاسپین با سابقه بیش از یک دهه فعالیت در زمینه تامین و فروش انواع لوله های گالوانیزه مورد استفاده در صنایع مختلف و با بهره گیری از امکانات و کادر فروش مجرب و تجهیزات انبارداری ، امکان ارائه خدمات را در اسرع وقت را دارا می باشد.
لذا کیفیت و مرغوبیت سیم مفتول ها، کاربردی بودن آن ها را برای سال های آینده تضمین می کند.

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟ خیالتان راحت باشد :) دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

ورق آلومینیوم چیست؟ کاربرد و نحوه ساخت ورق های آلومینیوم

به این ترتیب عملیات کشش را به تدریج برای ساخت این نوع محصول انجام می دهند.

کلاف های قابل تولید آن بسیار متنوع بوده و بنا به درخواست مشتری قابل تغییر نیز می باشد.

مفتول گالوانیزه در دو نوع سرد و گرم تولید میشود.نوع سرد آن فولاد بدون اکسید را با روش الکترولیز فلز روی را روی سطح مفتول می پوشانند در این روش کلفتی روی پوشش داده شده کم می باشد و در نتیجه در برابر رطوبت مقاومت زیادی ندارد.

بسته بندی آن بصورت کلاف بوده و بر اساس وزن هر بندیل فروخته می شود.

مفتول گالوانیزه را با عنوان مفتول سفید نیز به بازار عرضه می‌کنند. این روش ساده بوده و در عین حال، پوشش محافظتی خوبی بر روی فولاد و آهن بوجود خواهد آورد.

در روش گالوانیزه سرد، به کمک جریان الکتریسیته و مایع الکترولیت، لایه فلز روی را بر روی سطح فولاد قرار می دهند. اگر بخواهیم گالوانیزه سرد و گرم را از لحاظ قیمت مقایسه کنیم، روش سرد نسبت به روش گرم ارزان تر است.

برای سفارش و یا اطلاع از آخرین قمیت ، به قسمت تماس با ما رفته ویا با شماره زیر تماس بگیرید.

طی این واکنش ها ، چندین لایه متشکل از ترکیب آهن و روی تشکیل می گردد و پس از خارج کردن آن در اثر واکنش لایه ی روی با اکسیژن و کربن یک پوشش آلیاژی محافظ در برابر خوردگی و زنگ زدگی و سایش را ایجاد می کند. این فرآیند ذاتا ساده است و سادگی آن ، موجب برتری این روش گالوانیزه کردن نسبت به سایر روش های حفاظت از خوردگی می شود.

روی به طور شیمیایی با آهن یا فولاد واکنش می دهد و یک پیوند دائمی با لایه ی بستر ایجاد می کند. هنگامی که از حمام خارج می شود و سپس به اکسیژن جو و دی اکسید کربن منتقل می شود، روی حل می شود و یک لایه محافظ کربنات روی تشکیل می شود.

در این حالت روی، با ضخامت کمی بر روی سطح مورد نظر می‎نشیند، به همین دلیل کیفیت محصول، کمی کاهش خواهد یافت. همین امر سبب می‎شود تا فعالان صنعت، بیشتر به سراغ مفتول‎هایی بروند که با روش گالوانیزه گرم تهیه می‎شوند.

مفتول گالوانیزه ایرانی دوام بیشتری در برابر رطوبت و اکسیده شدن دارا می باشد و هر چه کیفیت تولید نوع مفتول بالا تر باشد استقامت آن در برابر رطوبت و زنگ زدگی بیشتر می شود. توضیحات بیشتر

Report this wiki page